جيلنا

في البداية احب اعرفكم بنفسي يوسف 18 سنة من مصر لي اخ واخت ككل من في سني ادرس واعمل في الاجازة وبردوا زي كل اللي في سني اعرف شباب وبنات وحبيت وفركشت وكان لي بعد العلاقات الجنسية الخفيفة بالبنات ولكن في سنة تعرف علي شاب اسمة لؤي لكنه كان جميل عيون خضراء شعر برتقالي ابيض رفيع بالقدر الكافي لجذب اي بنت وانا شب ابيض الليون جسمي متناسق شعري اسود يعني بردوا مز بس مش زيه المهم انا كان ليا صحاب كتير وهو كان جديد المهم عرفته علي صحابيوكان بيخرج معانا وبيجي بيتي وبروح بيته المهم عرفت ان عندوا اخت امورة اوووووووووووووووووووووووووي اسمها ملك وهي كانت شبه الملايكة زيارة في التانية في التالتة صرحتها اني موعجب بيها ومن غير تردد قالتلي انها هي كمان موعجبة بيا هي اول ما قالت كدا لقيت لؤي داخل علينا فقولت لها ازيك عاملة ايه هو قام باصصلي وضاحك وقام زقني وقعد علي رجلي وانا كل دا فاكره بيهظر لان دا هظاره معايا علي طول وقام ققايل لاخته اخيرا استريحتي يا ستي ما انا قولت انه بيحبك قومت باصصله باستغراب قامت هي كمان جت قعدت علي رجلي الاخري وقامت بيساني قدام اخوها وهو قام يقيالي يا بخت يا عم مين قدك ملك بتبوسك قومت متشجع وبيسها في بؤها وبسرعة البرق لقيت تجاوببسرعة رهيبة وبدون خوف من اخوها قومت متشجع ومديت ايدي علي صدرها في نفس الوقت كان لؤي بيلعب في زبي وبيقلعني وبيمصلي زبي استغربت جدا بس مادتش للموضع اهتمام المهم بعد ثواني لاقيت ملك نازلة تمص زبي ولؤي قايم بيبوسني وانا كنت في شدة هياجاني فلم اقاوم اي شي وبعد مدة من المصي والبوس جلست ملك علي زبي وقعدت تطنط عليه وجهها الي وام ادهم بخلع ملابسه وجلسا وراء ملك وبدأ في مص بيضاتي ومن ثم مص الجزء الظاهر من زبي ثم قلبت الوضع و وضعت مللك تحتي وانا فوقها وبدات في التقبيل وزبي ساكن في اعماق كسها الجميل الضيق المنتفخ الولادي كالزهرة الجميلة التي تفوح منها العطور وبدات بالنيك بشدة وهي تصرخ تحتي اههههههههههه اااااااااااااااااااااه براحة اوووووووووووووووووف بشويش والنبي بليز اهدا قمت قايم من عليها بعد حوالي ربع ساعة نيك متواصل بسرعة لا تضاهي وقمت باصص للؤي وقولتله تعالي يا حبي تعالي ياوش السعدتعالي انا عارف انت نفسك في ايه يلا لف واول مالؤي لف شوفت طيزي بيضاء وحلوة وجميلة اوي المهم ندهت علي ملك لكنها مسمعتنيشاو كانت مرهقةفلم تستطيع الرد المهم جية هو وقعد علي زبي وفضل يطنط وانا ماعلي اا ان اقول له انه احلي واد واجدع صاحب واني مش هبطل نيك فيه او في اخته ابدا ةوقمت فجاة واحدة بيه وقمت زنوه في الحيطة واشتغلت نيك فيه لحد ما جبتهم فية وهو طول المدة بحب يا يوسف كنت عارف اني مختار صح كنت عارف اني مختار راجل بجد نكني كمان ااااااااااااااه ريح طيزي انا تعبااااااااااااااااان اااااااااااااه طيزي يا مفتري وقمت وخدهم ها الاتنين ودخلنا نستحما سوا وفي الحمام ابتدا السكس اللي علي تصولة ابتديت انا ومك نبوس في بعض ولؤي ماسك زبي مصي لحد ما وقف زي الحديدةوروحت منزل ملك ومسكها من فردة طيزها واخوها مسك من الفردة التانية وبدات النيك فيها وبدات ابوس فيه وهي ما عليها الا انا تئن وتصرخ وتتنهد وتئن وتتنهد وهو يبوس ويقطع شفايفي المهم بعد فترة نيك كبيرة نزلت لؤي يمصي زبي وانا امص كسها وبدات المعركة لؤي بيمص زبي وانا عمال اعضعض كسها والحس بظرها وابوسة والعب بلساني في كسها من جواوهي تصرخ برااحة انت ايه وحش مبتهمدش بس بحبك بردوا يا مفتري وانا كل ما سمع صوتها هيجاني يزيدوافتري زيادةوقمت مقومها واستلمت شفايفها ابوس واعضعض فيهموقمت مقوم لؤي وخليته مكان اخته شغال نيك فيه وهو شغال صريخ وانا ازيد من سرعة زبي وهو يزيد من صراخة بصراحة اول مرة اتكيف كدا وميمنعش ان اخوها كان بيسعدني وانا بنكها يعني يبعبصها يقفشلها يرفع ليها رجليها ومن سعتها بقيت انا راجل البيت دا وكنت اوقات كتير بنام عندهم بس الجنس والنيك والحب وكانوا ديما يقلولي انت متجوز انت راجل وبنت والاتنين حلوين وكان اكتر وقت استمتع فيه لما اكون بنيك ملك قبل النوم او وهي قاعدة علي اللاب اما لؤي فكنت كل ما انيكه احس بمتعة غريبة لاتقاوم وكانوا ساعات بيتخنوا مع بعض علشان انيك مين النهاردا بس يوم ما ببات مع ملك بحس براحة وعلشان الصداع دا قررت ان الصبح للؤي وبليل لملك ولو في نيك في اي وقت في اليوم يبقي للتنين مع بعض بس بلامانة انا كنت مبسوط اوي وانا عايش كدا لحد ما حصل حاجة غيرت مشاعري وهقولقولكم عليها في الجزء اللي جاي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق